Tuesday, August 9, 2011

Speech Impaired

Listen to track

[Verse 1]
I remember leaving P.S. 125
Everybody thought that i was one funny guy
But deep inside i couldn't hide the truth
I was ruthless, if i could rap, i'd find a booth
But no, i was a punk rocker, off my dumb rocker
So i had to be smart, it wasn't fun not to, be
See during class i'd just spazz, answer mad questions
But when it came time for lunch i just
Got punked, knocked the fuck out
Like DEBO, no EGO so BELOW
Standards, damn son how could it be
Seems like my own mother wasn't proud of me B
Obviously, somebody had my back
Cause once i focused on the music
I flashed right back to my past life
I was a king, or a God
And you need to be shot if you think that I'm not
So...


[Chorus]
If you can't tell me what you can't tell me
Then you can't tell me nothin'
So you may as well be in a wishin' well see
Cause i won't change for *NOTHIN*
So watchu wanna talk about?
Wanna have a talk, and bow?
Cause you know I'm talkin' bout
And I'm
Everywhere yup Everywhere Everywhere yup(x2)


[Verse 2]
I was God's old son, i was married to Kate
In school carried weight, cause i carried the weight.
Wait
Could the real reason this fellas laughed at me
Was cause they got fucked up telepathically
Tell the faculty, I held a staff meeting
End of the week, tell them to go to hell and back
With me, actually it wasn't control
I was FUCKIN' controlled, mind stuck in my soul
Fuckin' sucks, yeah i know, but such is my goal
Let 'em know that i know what was to be told
But fuck it' it's over, i just wanna hold Simone Porter
I hope Simone knows i hold a cold shoulder
To hoes' just for her
She better stay, she's gonna stay, till' she levitates
You know what she told me?
"You ain't gotta cry, get well"
I told her "this feels good, but only time can tell"
And she responded...



[Chorus]
If you can't tell me what you can't tell me
Then you can't tell me nothin'
So you may as well be in a wishin' well see
Cause i won't change for *NOTHIN*
So watchu wanna talk about?
Wanna have a talk, and bow?
Cause you know I'm talkin' bout
And I'm
Everywhere yup Everywhere Everywhere yup(x2)


[Verse 3]
I went from, fuckin' hoes in MT.Morris park
To talkin' business with my lawyer in a foreign car
He lookin' in my eyes "You're important Charles
So why I keep rappin this morbid bars?"
The skeletons around me, found me, ground me
When i get too high they all surround me, and clown me
Fuck you and your wonderful livin'
"BECAUSE YOU'RE STILL ONE OF THE LIVIN"
That's why i, think of suicide every five minutes
I can't afford rehab, betty died in it
So when you think I'm gas, like Getty I'm drivin'
To make sushi from all the spaghetti I'm given'
Chef Boyardee, E In Me... VOLIST
Why test me?
The-The mothafuckin' genius is back
Bringin' the facts and rumors
Like Jesus is Black, i just BLACKED


[Chorus]
If you can't tell me what you can't tell me
Then you can't tell me nothin'
So you may as well be in a wishin' well see
Cause i won't change for *NOTHIN*
So watchu wanna talk about?
Wanna have a talk, and bow?
Cause you know I'm talkin' bout
And I'm
Everywhere yup Everywhere Everywhere yup(x2)


1 comment:

ToastOnDeck said...

He says "wanna have a talkin bout", not talk and bow. Bout- An attack of illness or strong emotion of a specified kind.